Aug 11, 2012


Aliff Aziz 21, akan meminang Anne Ngasri 28,


ALIFF cukup marah jika ada pihak yang menghina Anne kerana kesilapan masa lalu yang pernah dilakukannya.




KUALA LUMPUR - PERCINTAAN antara penyanyi remaja kelahiran Singapura yang kini bergelar pelakon, Aliff Aziz, 21, dan aktres Anne Ngasri, 28, yang merupakan janda anak tiga meraih pelbagai reaksi.

Ada pihak yang menyokong dan ada pula yang menyindir dengan mengatakan hubungan mereka tidak akan ke mana disebabkan jurang usia yang begitu ketara.

Bagaimanapun, baik Aliff mahupun Anne tetap berpegang teguh terhadap hubungan yang terbina sejak tujuh bulan yang lalu. Mereka pertama kali berganding sebagai pasangan kekasih dalam drama berjudul Antara Kita dan akhirnya hubungan itu berlanjutan di luar lokasi.

Menurut Anne, keluarganya merestui hubungi mereka, malah tiga orang anak Anne, Abdul Warits Abdul Wafi, 6, Abdul Wafri, 4, dan Nazhakah Afroza, 1, turut memanggil Aliff daddy.

Aliff pula yang ditemui pada majlis buka puasa anjuran Red Box baru-baru ini secara terang-terangan mengaku dia ada menyimpan niat dan bersedia untuk bergelar suami kepada Anne apabila tiba masa yang sesuai.

"Setiap orang yang bercinta pasti ada menyimpan niat untuk mengakhiri hubungan tersebut dengan sebuah perkahwinan. Begitu juga saya.

"Namun, tahun dan tarikh perkahwinan saya sendiri tak pasti kerana belum ada perjumpaan antara kedua-dua belah keluarga lagi. Jadi, buat masa ini saya tidak boleh menjawab soalan bila saya akan berkahwin dengan Anne," ujarnya.

Ditebak mungkinkah tiga tahun dari sekarang, Aliff secara tidak sengaja memecahkan rahsianya sendiri apabila berkata mereka mungkin akan berkahwin dalam tempoh lebih cepat daripada itu.

"Tidak sampai dua atau tiga tahun, mungkin cepat lagi (kahwin). Buat masa ini kami berdua, terutamanya saya harus stabilkan kewangan terlebih dulu sebelum berkahwin.

"Apabila kewangan sudah cukup, kalau boleh saya tidak mahu lama-lama, lagi cepat lagi bagus," kata Aliff sambil tersenyum.

No comments:

Post a Comment